Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T19:19:57+01:00
Vierhundertneunundvierzig Euro
czterysta czterdzieści dziewięć Euro
zweiundfünfzig Euro und neunundneunzig Cent
pięśdziesiąt dwa euro i dziewięćdziesiąt dziewięć centów
fünfundzwanzig Euro
dwadzieścia pięć euro
neunundvierzig Euro und neunundneunzig Cent
czterdzieści dziewięć euro i dziewięćdziesiąt dziewięć centów
achtundzwanzig schweizer Franken
dwadzieścia osiem franków szwajcarskich
7 4 7
2010-01-17T19:27:04+01:00
449 - vierhundertneunundvierzig
52,99 - zweiundfÜnfzig, neunundneunzig
25 - fÜnfundzwanzig
49,99 - neunundvierzig, neunundneunzig
28 - achtundzwanzig
6 4 6