Odpowiedzi

2010-01-17T19:15:26+01:00
Kontynent : Ameryka Północna
Wyspa : Bermudy
2010-01-17T19:17:05+01:00
tutaj masz mapkę:
http://hosting04.imagecross.com/image-hosting-0/861trojka.jpeg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T19:20:24+01:00
Trójkąt Bermudzki leży na Atlantyku w pobliży Ameryki Północnej.
Tworzy trójkąt o wierzchołkach, które leżą na wyspach Bermudach, Puerto Rico i południowym krańcu Florydy.
1 2 1