Odpowiedzi

2010-01-17T19:21:29+01:00
Święta, niezwykły czas,
Wtedy z rodziną siadam przy stole,
Patrze na choinkę i na ich uśmiechnięte twarze,
Ozdoby na drzewku tak pięknie się mienią,
Prezenty duże, pięknie opakowane,
Czekają kiedy najmłodsi je rozpakują,
Kiedy rozedra kokardy i papier w renifery,
Ja już tej radości nie mam,
Żadnych lalek, samochodzików,
Zwykle koparty, bądź książki i słodycze,
Ale prezenty mają najmniejsze dla mnie znaczenie,
Kocham przebywać z moją rodziną,
Uśmiechnięta Babcią,
Żartobliwym Dziakiem,
Roześmianą Kuzynką,
Kochaną Ciocią,
Oni dają mi największe szczęscie,
W święta !

2010-01-17T19:28:24+01:00
W dzień Bożego Narodzenia
Radość wszelkiego stworzenia!
Więc niech pełnia tej radości
zawsze w sercach waszych gości.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T21:14:26+01:00
Gdy święta się zbliżaja wszyscy na siebie wyjątkowe stroje zakładają.
Szukamy prezentów pod choinką ze swoją radosną rodzinką.
Składamy sobie życzenia z okazji świąt Bożego Narodzenia.
Wszyscy są uśmiechnięci i mają dobre chęci.
W kuchni bardzo pomóc chcą bo pokazać dobrą stronę chcą swą.
Pod obrusem sianko się chowa by wigilia była wyjątkowa ;)