Odpowiedzi

2010-01-17T19:18:01+01:00
W trójkącie równobocznym okrąg opisany ma promień równy 2/3 wysokości trójkąta.
r = h*2/3
stąd h = r *3/2 = 6*3/2 =9 j
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T19:19:48+01:00
R=2/3h
h=r/2/3
h=3/2r

h=3/2*6
h=18/2
h=9
1 5 1
2010-01-17T19:20:20+01:00
W trójkącie równobocznym okrąg opisany ma promień równy 2/3 wysokości trójkąta.
r = 2h/3
h = 3r/2
h = 3*6/2
h = 18/2
h = 9
1 4 1