Odpowiedzi

2010-01-17T19:26:36+01:00
1. Wgłębienia na księżycu. Krater
2. W nocy świeci księżyc a w nocy świeci... Słońce
3. Księzyc to ciało ... nIebieskie
więcej nie wymyślę:P:P
2010-01-17T19:40:39+01:00
1.powstałe na księżycu wskutek uderzeń meteorytów
2.znajduje sie w nim Ziemia:układ .........
3.wyje do "srebrnej kuli" w nocy
4.oświetla Ziemię w nocy
5.nie wiem ;)
6.krążą wokół Słońca
7.panował wcześniej we wszechświecie

1. "k"ratery
2. "s"łoneczny
3.p"i"es
4.ksi"ę"życ
5....."ż".....
6.planet"y"
7."c"haos
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:03:17+01:00
Hasla do krzyzowki:
1-ksiezyc
2-syderyczny
3-ciało
4-lunetę
5-wyzyny
6-kratery
7-clavius

1-jedyny naturalny satelita Ziemi
2-Miesiąc ...-pełny obieg wokoł Ziemi w ciągu27,3 dnia
3-... niebieskie lub ludzkie
4-Galileusz zwrocił ją w kierunku Ksiezyca w 1610r,aby zachwycac sie Ksiezycem
5-jaśniejsze obszary Ksiezyca zwane tez górami
6-... uderzeniowe-wyrazne slady licznych uderzen odlamkami skalnymi np.astroidy lub komety z powierzchnia ciala niebieskiego
7-najwiekszy krater na Ksiezycu 225km.srednicy