Niektóre podane przykazania i przepisy obowiązują żydów Ż , inne chrześcijan Ch , a pozostałe są wspólne W dla wyznawców obu religii. Wpisz w kratki odpowiednie litery .

_ Istnieje tylko jeden Bóg . Nie wolno więc czcić innych bogów .
_Jezus Chrystus jest Synem Bożym , Mesjaszem
_Nie wolno zabijać ,kraść , kłamać , cudzołożyć.
_Należy przestrzegać dni świątecznych
_Biblia to święta księga , ponieważ zawiera nauki , które Bóg przekazał ludziom
_Biblia składa się ze Starego i Nowego Testametu .



Proszę, o odpowiedź

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T19:21:00+01:00
Istnieje tylko jeden Bóg . Nie wolno więc czcić innych bogów .-W
Jezus Chrystus jest Synem Bożym , Mesjaszem -Ch
Nie wolno zabijać ,kraść , kłamać , cudzołożyć.-W
Należy przestrzegać dni świątecznych-Ch
Biblia to święta księga , ponieważ zawiera nauki , które Bóg przekazał ludziom -Ch
Biblia składa się ze Starego i Nowego Testamentu .-Ch
31 3 31
2010-01-17T19:23:43+01:00
2010-01-17T19:24:53+01:00