Odpowiedzi

2010-01-17T19:30:39+01:00
Tak są. np papugi maja niebieskie upierzenie cietrzewie maja niebieskie upierzenie koło szyi , pawie tez maja niebieskie pióra w ogonie i grzebień, sójka ma pióra niebieskie w skrzydłach.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T19:59:00+01:00
Owszem są . W Polsce najbardziej spotykanym ptakiem jest paw. Jest niebieski ,ale nie tylko ma jeszcze niebieskie oczka na ogonie . Jest także niebieski ptak z umiarkowanej strefy posiada długi niebieski ogon jego nazwa to : (African blue-Flycatcher) . Aaa... jeszcze znam jeden gatunek . Boży ptak . Także jest niebieski . Mam nadzieję ,że tyle Ci wystarczy .
2 3 2