Odpowiedzi

2010-01-17T19:37:28+01:00
Drogi, łuk triumfalny, płaskorzeźb na kolumnie Trajana, Wał Hadriana , świątynia Westy, Swiątynia Boskiego Juliusza ,Swiątynia Zgody, Termy w Bath. ołtarz Pokoju, Swiątynia w Nimes Akwedukty . Koloseum
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:29:25+01:00
Symbolami możliwości technicznej w Starożytnym Rzymie stało się wiele budyniów. M.in. panteon(świątynia wszystkich bogów), łuki triumfalne (wznoszone ku czi zwycięstw), termy (dzisiejsze spa, miejsce odpoczynku i relaksu), Forum Romanum(rynek spotkań politycznych i towarzyskich), akwedukty(dostarczały wodę do Rzymu) i jeszcze wiele innych budowli można by wymienić. Są one symbolami architektury starożytnych rzymian.
6 3 6