Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T19:44:53+01:00
1)1-0,2X=-0,3X /*10
10-2X=-3X
-2X+3X=-10
X=-10

2)1/3X +1=5/6+1/2X
1/3X-1/2X=5/6-1 /*6
2X-3X=5-6
-X=-1 /*(-1)
X=1

3)6(1/4X-2)=18
6/4X-12=18
6/4X=18+12
3/2X=30 /*2
3X=60 /:3
X=20

4)4X-1/3=X-1 /*3
12X-3X=-3+1
9X=-2 /:9
X=-2/9



2010-01-17T19:50:57+01:00
1-0,2x=-0,3x
0.1x=-1 /0.1
x= -10

x/3+1=5/6+x/2 *6
2x+6=5+3x
-x=-1 /-1
x=1

6(1/4x-2)=18 *4x-2
6=72x-36
-72x=-42 /-72
x=21/36

4x-1/3=x-2/2 *6
8x-2=3x-6
5x=-4 /5
x=-4/5