Odpowiedzi

2010-01-17T19:33:19+01:00
Orzeczenie-spotkałam
związki:
1.spotkałam (kiedy?) wczoraj
2.spotkałam (kogo?) przyjaciółkę
3.przyjaciółkę (jaką ?) najlepszą
4.przyjaciółkę (czyją?) swoją
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T19:38:30+01:00
Orzeczenie : spotkałam
Związki :

spotkałam(kogo?)przyjaciółkę
przyjaciółkę (jaką?)najlepszą
spotkałam (kiedy?)wczoraj
przyjaciółkę(jaką?) swoją

Pozdro ;)
1 5 1