Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T19:31:18+02:00
Pojęcie "Ziemia księgą przeszłości" rozumie tak, że zagłębiająć się w środek ziemi można sie wiele dowiedzieć o przeszłości i o tym co było kiedyś w tym miejscu.
17 4 17
2009-09-28T19:31:51+02:00
Że ziemia kryje dużo tajemnic można jeszcze jom odkryć
12 2 12
2009-09-28T21:35:08+02:00
Ziemia ksiega przyszłosci pojecie to mowi mi ze ludzie zamieszkujacy ziemi moga wile wynalezc roznych przydatnych rzeczy w przysłosci ktore zostana zapamietane
8 3 8