Odpowiedzi

2010-01-17T19:38:17+01:00
Podziel się zabawką!!!

Masz w domu niepotrzebne zabawki ?? chcesz się ich pozbyć?? oddaj je do nas !!! my zrobimy z nich użytek :) wszystkie zabawki zostaną przekazane do domu dziecka w ...... . zabawki prosze składać do klasy numer..... , pomoż innym a kiedys oni pomoga tobie.

klasa ,,,,
1 5 1
2010-01-17T19:39:45+01:00
Ogłoszenie
Dnia 06 października odbędzie się zbiórka zabawek dla dzieci z Domu Dziecka.Zbiórka będzie trwała cały dzień.Zbieramy wszelakiego rodzaju zabawki tkj. lalki,samochodziki,misie itd. Prosimy jednak aby byłe one w dosyć dobry stanie.Z góry bardzo dziękujemy.
Klasa 3a
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T19:40:42+01:00
ZBIÓRKA ZABAWEK !!
Dnia 18 stycznia 2010 roku odbędzie sie zbiórka zabawek dla dzieci.Uczniowie klas 6 postanowili zebrać zabawki dla dzieci z domów dziecka w ........ .
Każdy kto ma w domu jakieś niepotrzebne zabawki prosimy o przyniesienie do szkoły.
Prosimy żeby to niebyły bardzo zniszczone zabawki!!!!!!

Z Góry dziękujemy
Klasy SZÓSTE!!!!!!!!
3 4 3