Odpowiedzi

2009-09-28T19:39:29+02:00
1. "Nie samym chlebem żyje człowiek"
2. "Na pewno zło nie ujdzie bezkarnie, a potomstwo prawych ocaleje."
3. "Błogosławieni, którzy się smucą, albowiem oni będą pocieszeni"
4. " Jaka matka, taka córka"
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T19:41:10+02:00
"Nie samym chlebem żyje człowiek"

"Kochaj bliźniego, jak siebie samego"

"Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje"

"Kto pyta nie błądzi" .... ?
5 3 5
2009-09-28T19:41:57+02:00
Nie samym chlebem żyje człowiek

Głupi uważa swą drogę za słuszną, ale rozważny posłucha rady.
Księga Przysłów 12:15

W dzień gniewu bogactwo jest bez pożytku, sprawiedliwość wyrywa ze śmierci.
Księga Przysłów 11:4

Obrzydła dla Pana waga fałszywa, upodobaniem Jego - ciężarek uczciwy.
Księga Przysłów 11:1
4 4 4