Odpowiedzi

2010-01-17T19:53:01+01:00
Przyjaźń dzieci wpłynęła na Julka pozytywnie ponieważ nauczył się być miłym kolegą.:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:01:30+01:00
Julek przestał być "nadpobudliwy". Spoważniał, był bardziej pomocny i wydoroślał. Dzięki spotkaniu z Zenkiem, Julek zaczął martwić się o innych, polubił nawet dziewczyny. Na początku był tak zafascynowany Zenkiem, że jak ten by mu powiedział żeby skoczył z 10 piętra na główkę, to by to zrobił. Ale, później stał się "inny".
2 5 2