Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T19:56:40+01:00
Dane:
V = 1450 [m/s]
f = 1000 [Hz]
[Hz] = [1/s]

Rozw.:
długość fali
λ = V × T
T = 1/f
wstawiając drugi wzór do pierwszego mamy
λ = V/f = 1450 [m/s] / 1000 [1/s] = 1,45m
Okres
T = 1/f = 1 / 1000 [1/s] = 0,001 s
2010-01-17T20:02:50+01:00
D;
v= 1450 m/s
f = 1000 Hz

Sz;
λ = ?
T = ?

T = 1/F
T= 1/1000 Hz = 0,001 s - okres fali

λ = v * T
λ = 1450 m/s * 0,001 s = 1,45 m - dlugosc fali