Odpowiedzi

2010-01-17T19:55:31+01:00
Nastały chłodne dni. Śnieg nie przestaje padać, a wiecher ''urwać'' korony drzew. Dlatego proszę o zebranie jak największęj sumy pieniedzy na zbiórkę pieniędzy na pokarm dla ptaków.
Cała Społeczność Uczniów S.P Łomży
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T19:57:51+01:00
szanowna pani dyrektor
proszę o urządzenie zbiórki pieniędzy na pokarm dla ptaków.
prosbe swą motywuje tym iż zima jest to trudny okres dla ptaków, z trudnoscia zbobywaja pokarm. Jeśli zdobylibyśmy pieniadze ze zbiórki ptakom z pewnoscia byloby lepiaj i nie bylyby glodne.
prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej prosby.

prosze :)
2 3 2