Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:06:33+01:00
0-300 m n.p.m. - Nizina Mazowiecka, Pobrzeże Szczecińskie
300-650m n.p.m. - Wyżyna Krakowsko-Częstochowska, Wyżyna Kielecka
powyżej 600 m n.p.m. - Bieszczady, Karkonosze
4 5 4
2010-01-17T20:11:13+01:00
1. 0-300m m.n.p- Nizina Wielkopolska, Nizina Śląska.
2. 300-650m m.n.p- Wyżyna Krakowsko-Częstochowska, Wyżyna Lubelska.
3.600+m n.m.p- Góry Świętokrzyskie, Sudety
4 5 4