Odpowiedzi

2010-01-17T20:00:44+01:00
105:1,5=10
10-1,5=8,5
odp.długość boku tego kwadratu wynosi 8,5m.
LICZĘ NA NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE.
5 2 5
2010-01-17T20:01:33+01:00
X - krawędź podstawy domu
x + 3 - krawędź działki

Od pola działki odejmiemy pole podstawy domu i otrzymamy pole chodnika.

(x+3)*2 - x*2 = 105
x*2 + 6x +9 - x*2 = 105
6x + 9 = 105
6x = 96
x = 16 [m] (krawędź podstawy domu)

x + 3 = 19 [m] (krawędź działki; dom + chodnik)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:02:27+01:00
105 m / 1,5 m = 70 m
70 m / 4 = 17,5 m
17,5 m - 1,5 m = 16 m
Odp.: Długość boku tego budynku wynosi 16 m.
4 5 4