Odpowiedzi

2010-01-17T20:00:39+01:00
1.jest pokrywa skrzelowa czyli pod pokrywami znajdują się skrzela.
2.ryby rozmnażaja się płciowo. Samica skada ikrę a samiec polewa ją mleczkiem
3.napewno węgorze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:01:14+01:00
A. skrzela, które znajdują się pod pokrywami skrzelowymi.
b. Rozmnażanie płciowe. Zapłodnienie zewnętrzne, na tarłach. Samica składa ikrę, którą samiec polewa mleczkiem. Ryby są jajorodne.
c. węgorz

Czekam na naj:P
2010-01-17T20:01:32+01:00