Jakie czynności należy wykonać aby wymienione przedmiot stały się źródłem dźwięku???
struna,głośnik,krzesło,okno,młot i kowadło,maszyna do pisania,magnetofon,torba foliowa,kaloryfer,książka,linijka umieszczona w imadle.
........................................................
..........................................................
...........................................................




2

Odpowiedzi

2010-01-17T20:04:40+01:00
Należy je wprawić w ruch lub czymś uderzyć. Gdy gwałtownie zetkną się z jakąś powierzchnią wydadzą charakterystyczny dla siebie dżwiek.
9 1 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:07:48+01:00
Struna potrzeć o coś,
głośnik podłączyć do czegoś,
krzesło szurać,
okno trzasnąć,
młot i kowadło puknąć
maszyna do pisania przyciskać
magnetofon wlączyc,
torba foliowa szeleścić,
kaloryfer pukać,
książka szeleścić stronami , pukać w okładkę , trzaskać np. przy zakończeniu czytania,
linijka umieszczona w imadle lekko popchnąć lub pstryknąć,
9 4 9