Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:05:01+01:00
Paruzja- powtórne przyjście Jezusa Chrystusa ;)
21 4 21
2010-01-17T23:09:38+01:00
Paruzja - według Nowego Testamentu i doktryny wczesnego chrześcijaństwa: ponowne przyjście Chrystusa na świat przed Sądem Ostatecznym.
12 3 12
2010-01-18T00:44:19+01:00
Paruzja- w Starym Testamencie zapowiadany przez proroków dzień lub czas, kiedy Bóg dla dobra swojego ludu wkroczy w jego dzieje, lub dzień Sądu Ostatecznego. W Nowym Testamencie - dzień powtórnego przyjścia Chrystusa Pana (Jezus) na ziemię, ostatecznego zwycięstwa nad mocami ciemności.
12 3 12