Zadanie w linku

Link:


http://img19.imageshack.us/img19/4814/scan0001a.png
http://img508.imageshack.us/img508/1452/scan00002.png
http://img209.imageshack.us/img209/5100/scan003.png
http://img19.imageshack.us/img19/4401/scan00004.png

W kazdym linku trzeba dopisac po 2 slowa przeczytajcie dobrze polecenie.dam kazdemu naj tam jest wtsztkio zanzaczone czekam do 20;15 pilne dzieki wam

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:22:29+01:00
1 link
pierwsza luka "zaimka pytającego"
druga luka "czasownika"

2 link
przy rekinie - zwrot D
przy psie i kocie - C
przy papudze - B
przy chomiku - A

3 link
pierwsza luka "er"
druga "sie"
trzecia "es"
czwarta "sie"

4 link
1a
2b
3b
4c
2010-01-17T20:47:34+01:00
Str 21
... od zaimka pytającego czasownik występuje zaraz po nim.
... od czasownika wymagają ....


20 / 38
od góry: D - gruba ryba
C - żyć jak pies z kotem
B - gawędzić, paplać jak papuga
A - łapczywy jak chomik

Ale czy to są dobre polskie odpowiedniki ?

str 41
der - er
die - sie
das - es
die - sie

str 25
1a
2b
3b
4c