1) Ułóż wierszyk lub rymowankę o feriach zimowych.
2) Jak nazwać misia? Jakie imię dla misia jest lepsze(dziewczynka)!!! Mam dużego misia i nie wiem jak go nazwać!!! Nie wiem jakie imię mam wybrać:
*Misia
*Mysia
*Pysia
*Pusia
*Tosia
*Nelly
*Lili
Te imiona mi się podobają, ale jeżeli ktoś ma inny pomysł to proszę podać!!!
3) Na podstawie podanych informacji zidentyfikuj pierwiastki chemiczne:
a)uproszczony model atomu tego pierwiastka można przedstawić następująco: ) 2e-)6e-
Proszę, bo to na jutro(poniedziałek)!!! Dam wam za to że mi pomożecie 20 pkt, ale proszę o rozwiązanie wszystkich zadań, jeżeli nie to nie uznam odpowiedzi!!! Proszę o pomoc!!!

2

Odpowiedzi

2010-01-17T20:11:09+01:00
1.Ferie są fajne
jak myśli człowieka
lecz nikt nigdy niewie
co w ferie go czeka

2.Pusia - mój kot sie tak nazywa i jest super nazwa
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:20:08+01:00
1. Ferie nareszcie!
Będę jeździć na desce!
Nartami nie pogardzę.
Odpocznę bardzo.

Książki daleko.
Za stokiem i rzeką.
A stok oświetlony.
Na nim nart tony!

Odpoczynek- na tym zależy mi.
Nie uczyć się do ostatniej krwi.
Bawić się, marzyć o wakacjach.
I być na libacjach!

Tych zasad będę przestrzegać.
I na wolnym polegać.

2. Gerty. Tamte dla mnie za słodkie.
3. Nie rozumiem matematyki.
8 3 8