Odpowiedzi

2010-01-17T20:13:34+01:00
2H3PO4,
2NaCl,
3H2S,
2HNO3,

m1 = 6*1u + 2*31u + 8*16u = 196u
m2 = 2*23u + 2*35,5u = 117u
m3 = 6*1u + 3*32u = 102u
m4 = 2*1u + 2*14u + 6*16u = 126u
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:16:39+01:00
2H3PO4,
2NaCl,
3H2S,
2HNO3,

m2H3PO4 = 6*1+2*31+8*16=196u
m2NaCl = 2*23+2*35,5=117u
m3H2S = 6*1+3*32=102u
m2HNO3 = 2*1+2*14+6*16=126u
2 5 2
2010-01-17T21:04:22+01:00
M 2H 3P O4 = 6 * 1 + 2 * 31 + 8 * 16 = 196 u
m 2Na Cl = 2 * 23 + 2 * 35,5 = 117 u
m 3H 2S = 6 * 1 + 3 * 32 = 102 u
m 2H N O3 = 2 * 1 + 2 * 14 + 6 * 16 = 126 u
1 5 1