Zad.Przekształć tekst.Zmień formę czasowników na liczbę mnogą,tak aby powstał list dziewcząt skierowany do chłopców z ich grupy.

Wymyśliłam,że na koniec roku dobrze byłoby zorganizować zabawę klasową.rozmawiałam juz o tym z pania .Zgodziła się.Uzg-
odniłam z dziewczynami,ze udekorujemy salę i przygotujemy coś do jedzenia.Pomyślałam,że trzeba też zorganizowac jakąś dobrą muzykę.Na ostatnia dyskotekę Przyniosłeś dobra muzykę więc może teraz też się tym zajmiesz?
anka

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:12:46+01:00
Wymyśliłyśmy,że na koniec roku dobrze byłoby zorganizować zabawę klasową.Rozmawiałysmy juz o tym z pania .Zgodziła się.Uzgodliłyśmy z dziewczynami,ze udekorujemy salę i przygotujemy coś do jedzenia.Pomyślałyśmy,że trzeba też zorganizowac jakąś dobrą muzykę.Na ostatnia dyskotekę Przynieśliście dobra muzykę więc może teraz też się tym Zajmiecie?
anka
28 4 28
2010-01-17T20:13:42+01:00
Wymyśliłyśmy ,że na koniec roku dobrze byłoby zorganizować zabawę klasową.rozmawiałyśmy już o tym z panią .Zgodziła się.Uzgodniłyśmy z dziewczynami ,że udekorujemy salę i przygotujemy coś do jedzenia. Pomyślałyśmy ,że trzeba też zorganizować jakąś dobrą muzykę. Na ostatnia dyskotekę przynieśliście dobra muzykę więc może teraz też się tym zajmiecie?
Anka
10 4 10
2010-01-17T20:15:59+01:00
Wymyśliłyśmy, że na koniec roku dobrze byłoby zorganizować zabawę klasową. Rozmawiałyśmy już o tym z panią. Zgodziła się. Uzgodniłyśmy, że udekorujemy salę i przygotujemy coś do jedzenia. Pomyślałyśmy, że trzeba też zorganizować jakąś dobrą muzykę. Na ostatnią dyskotekę przynieśliście dobrą muzykę więc może teraz też się tym zajmiecie?
9 4 9