Odpowiedzi

2009-09-28T19:41:33+02:00
Fermentacja :
-alkocholowa (produkcja etanolu)
-octowa (produkcja octu)
-cytrynowa (produkcja kwasku cytrynowego)
7 4 7
2009-09-28T19:41:53+02:00
Np. fermentacja soku, dżemu. Dużo jest przykładów...
Jest fermentacja octowa, alkoholowa i cytrynowa...
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T19:43:13+02:00
- fermentacja alkoholowa
- fermentacja mlekowa
- fermentacja masłowa
- fermentacja octowa
-fermentacja cytrynowa
9 4 9