Odpowiedzi

2010-01-17T20:18:51+01:00
X-droga Ewy w jedną stronę
y - droga Janka w jedną stronę
z - droga Bartka w jedną stronę
x = 2km 300 m
y = 2*x = 2 * 2,3km = 4,6km
z = y - 500m = 4,6 km - 0,5km = 4,1km
Droga do szkoły i z powrotem
Ewa - 2 * 2,3km = 4,6 km
Janek - 2 * 4,6 km = 9,2 km
Bartek 2 * 4,1 km = 8,2 km

2010-01-17T20:19:58+01:00
Ewa ma 2km 300m do szkoly. Janek mieszka dwa razy dalej niz Ewa, a Bartekma o 500m bliżej do szkoly niz Janek. Jaka droge do szkoly i z powrotem pokonuje kazde z nich?

2km 300 + 2km 300m =4 km 600 - Ewa
2 km 300m * 2 = 4km 600 + 4km 600 - 9km 200m - Janek
9km 200m - 500m = 8km 700 m - Bartek :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T20:20:00+01:00
Ewa:
2km300m * 2= 4km 600m
Odp:
Ewa pokonuje odległość obu kierunkach 4km 600m

Janek:
2km300m * 2= 4km 600m
4km 600m * 2= 8km 1200m = 9km 200m
Odp:
Janek pokonuje odległość obu kierunkach 9km 200m

Bartekma:
4km 600m - 500m = 4km 100m
4km 100m * 2 = 8km 200m
Odp:
Bartekma pokonuje odległość obu kierunkach 8km 200m