Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:53:27+01:00
Każda roślina jest przystosowana inaczej. Ta roślina akurat jest "specjalna" do akwarium . Substancje ,które to powodują to :
-przystosowanie do wody
-mała ilość barwników (fotosynteza)
-"lekkość" rośliny

Tyle wystarczy ? ; >
2 3 2
2010-01-17T22:08:32+01:00
W Polsce moczarka rozmnaza sie wylacznie wegetatywnie.moczarka nie potrzebuje korzeni poniewaz pokarm-substancje odzywcze pobiera poprzez liscie a jesli zdazy sie ze je ma to tylko sluza jej do zakotwiczenia sie,jest to wazne podczas walki z glonami z ktorymi konkuruje o rozpuszczone zwiazki azotu w wodzie. Moczarki w wyniku fotosyntezy produkuja duze ilosci tlenu
3 3 3