Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T20:27:04+01:00
Naliepiej narysuj jakąś osobę która niewie co ma zrobić.
3 3 3
2010-01-17T20:27:28+01:00
Mozna narysowac nie skupionego na swojej pracy czlowieka ktory siedzi przed wlasnym biurkiem i pot mu splywa z czola a on nie jest skupiony

moze ci sie przyda ; )
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:27:59+01:00
W pracy to np.
siedzisz nad jakimiś papierami i za głowę się trzymasz, tzn, że głowa cię boli od tych papierów w pracy.

W szkole nie mam pomysłu, a moze być ze kartkówka, albo, że jest dużo do zrobienia i siedzisz w domu nad książkami ;D
1 5 1