Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:27:47+01:00
V - prędkość spadku swobodnego = pierwistek z 2gh
d - przyspieszenie grawitacyjne = 9,81 m/s²
h - wysokość spadku = 20 m - 5 m = 15 m
Ek - energia kinetyczna = mv²/2 = m(pierwiastek z 2gh)²/2 = m2gh/2 = mgh
m - masa = 10 kg
Ek = mgh = 10 razy 9,81 razy 15 = 98,1 razy 15 = 1471,5 J
4 2 4
2010-01-17T20:31:41+01:00
E=1/2 mv2
E=1/2 * 10kg * [10m/s]2=500J
2 1 2
2010-01-17T20:32:50+01:00
Ep = 10*10 m/s *20m |2= 2000\ 2 =1000J
3 1 3