1. Dlaczego człowiek potrzebuje wspólnoty?
2. Jak nalezy dbać o dobro wspólnoty?
3. W jaki sposób można doskonalić swoje umiejętności współpracy z innymi?
4. Co jest najwiekszym darem Boga dla człowieka?
5. Jakie dary otrzymujemy w Kościele
6. Za co jesteśmy odpowiedzialni będąc członkami Kościoła?
7. Co to jest religia?
8. W jaki sposób człowiek może stawać się doskonałym?
9. Co to znaczy, że człoweik jest jednościa duszy i ciała?
10. Jakie śa potrzeby duchowie człwoeika?
prosze pomocy.! Jutro mam z tego sprawdzian . . .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T20:00:13+02:00
1. człowiek potrzebuje wspolnoty aby nie być samotnym i dzielic swe zycie z innymi ludzmi.
2. Aby dbac o dobro wspolnoty nalezy pomagac tym najbardziej potrzebującym i wspierac ich zarówno finansowo jak i duchowo.
3 Możemy doskonalic swoje umiejetności poprzez rozmowy i wymieniania sie doswiadczeniami.
4. Najwiekszym darem od boga dla człowieka jest zycie i rozum.
5 dar mądrości męstwa ducha świetego i rady
6. powinnismy dbac sie i troszczyc o swoją wiare i o swoj kościół, 7 religia jest to wspolnota ludzi którzy wierzą w jednego boga i chcą pogłebiac wiedze o stwórcy.
8.musi pomagac innym i wierzyc w boga.
9.człowiek jest jednoscią duszy i ciała gdyż używa zarówno duszy jak i ciała gdyż ma dusze niesmiertelną i ciało.
10 Modlitwa chodzenie do kościoła w niedziele i swieta.
10 4 10
2009-09-28T22:43:46+02:00
1. Dlaczego człowiek potrzebuje wspólnoty?
1. Człowiek potrzebuje wspólnoty by wyrazić siebie. Człowiek ma pragnienie zaistnienia we wspólnocie pokazania siebie. Potrzebuje wsparcia.
2. Jak nalezy dbać o dobro wspólnoty?
2. Należy się udzielać w gronie braci.
3. W jaki sposób można doskonalić swoje umiejętności współpracy z innymi?
3. Należy rozmawiać z braćmi i należy konsultować doświadczenia z otoczenia.
4. Co jest najwiekszym darem Boga dla człowieka?
4. Nie wiem :)
5. Jakie dary otrzymujemy w Kościele
5. Możliwość rozmowy z Bogiem, Jezusem. Szansa odkupienia win.?
6. Za co jesteśmy odpowiedzialni będąc członkami Kościoła?
7. Co to jest religia?
8. W jaki sposób człowiek może stawać się doskonałym?
8. Jest to niemożliwe według mnie oczywiście można jednak pracować na to by być lepszym człowikiem mentalność nasza potrezebuke rozmowy .
9. Co to znaczy, że człoweik jest jednościa duszy i ciała?
9. To że jedno bez drugiego istnieć by nie mogło .
10. Jakie śa potrzeby duchowie człwoeika?
10. Rozmowa z Bogiem, wyciszenie, modlitwa, czystość.

Starałem się (prawie śpię)
15 2 15