Które ryby to ryby słodkowodne?(jest ich 7)
karp
lin
płoć
pstrąg tęczowy
sieja
strzebla przekopowa
sum
szczupak
śledz
tuńczyk
jesiotr
flądra
węgorz
Dopasuj do tych rym ich cechy:
a)ryba hodowlana, roślinożerna
b)ceniona ryba łowna
c)jest ryba drapieżną
d)żyje w strefie dennej
e)największa ryba żyjąca w naszych wodach
f)zyje w wodach o małej zawartosci tlenu
g)zamieszkuje stojące iwolno płynace wody Europy
h)jedna z najpospolitszych ryb wystepujących w polsce
i)bardzo znany w polskiej kuchni
j)ryba uznawana niegdys za królewska ze względu na jej mięso i kawior
k)ryba wędrowna
l)żyje w wodach czystych o dobrze natlenionej wodzie. tworzy ławice
ł)zyje tylko w bardzo czystych wodach o bystrym nurcie

3

Odpowiedzi

2010-01-17T20:33:10+01:00
Karp
lin
płoć
sieja
sum
szczupak
jesiotr
węgorz
8 1 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:34:12+01:00
Słodkowodne
karp - B, A, H, I
płoć - G, H, L
lin - J ,Ł
węgorz - D
szczupak - B, C, K
sum - E
sieja - F

Mam nadzieję że pomogłem ;)
34 4 34
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T20:42:11+01:00
A) karp, płoć, sieja, śledz, jesiort, frądra,
b)pstrąg tęczowy , sum, szczupak, węgorz,
c)lin, szczupak, sum, węgorz, tuńczyk,
d)karp, lin, węgorz, sum
e)sum, flądra,
f)sieja,
g)płoć,
h)płoć,
i)karp,
j)lin,
k)szczupak,
l)karp,
ł)lin,

słodkowodne:
karp
lin
płoć
sieja
sum
szczupak
jesiotr
węgorz
7 1 7