Odpowiedzi

2010-01-17T20:34:11+01:00
No i co z tym?

Tak w ogóle to zamiast tego "best" to powinno tam być chyba "bet".

@Olus22
Kiepskie tłumaczenie ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:37:23+01:00
Jeżeli chodzi o przetłumaczenie to;

To jest gorący balon. Patrz kto jest w nim. Ty znasz jej imię
kto?
Ty znasz. Model który jest w reklamie dżinsów w TV.Idę by powiedzieć to jej.
i najlepsze że nie będzie z tobą rozmawiać.
i ona będzie najlepsza. przekonajmy się.
1 1 1