Odpowiedzi

2009-09-28T19:46:45+02:00
No nie wiem w czym uczestniczysz no ale są np: kółko różańcowe, schola(chór), caritas itp
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T20:02:33+02:00
W mojej parafii udzielam się na kilka sposobów.
Pierwszy przykład to samo chodzenie i modlenie się w kościele wraz z braćmi i siostrami. Drugi to wspomaganie biednych, czyli oddawanie starych za małych ubrań dla wspólnoty Caritas oraz zbiórki pieniężne dla potrzebujących.
5 4 5
2009-09-28T20:08:55+02:00
Włącza sie do rozwoju zycia parafialnego poprzez spiewanie w chórze, pomaganie w sprzątaniu kościoła. Chodzę na różaniec i pomagam dzieciom odrabiac prace domową. W niedzielę uczestnicze wwe mszy swietej nie tylko bedąc w kościele ale również czytam rózne czytania i modlitwę wiernych.
4 4 4