Odpowiedzi

2010-01-17T20:34:47+01:00
Ponieważ Polska u wybrzeży Bałtyku posiada także wody wewnętrzne, morze terytorialne i morską strefę ekonomiczną.Polska ma też obszar morski i żeglując po nim cały czas jesteś na terenie Polski.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:35:24+01:00
Ponieważ Polska u wybrzeży Bałtyku posiada także wody wewnętrzne, morze terytorialne i morską strefę ekonomiczną. Opuściło się obszar lądowy,ale do Polski należy jeszcze pewna odległość Morza Bałtyckiego. Dlatego nie trzeba posiadać paszportu...
2010-01-17T20:37:20+01:00
Ponieważ cześć morza również należy do Polski, i każdy może żeglować po brzegach Polski. Do każdego państwa , które leży przy morzu , należy cześć morza.