Odpowiedzi

2010-01-17T20:40:50+01:00
Zaproszenia

Droga Kasiu zapraszam Cię na moje urodziny które odbędą się 30 lutego u mnie w domu przy ulicy Czekoladowej 43 w Warszawie. Urodziny rozpoczynają sie o godzinie 19.30. Mam nadzieję że przyjdziesz.

Agata
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T20:40:56+01:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić ... na moje urodzinki, które odbędą się 23.01.2010 r. w moim domu na ulicy ... w .... o godzinie 17.00. Mile widziane prezenty i fajna muzyczka.
Serdecznie zaprasza Kinia
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:42:08+01:00
Droga Kasiu,

Chciałabym Cię zaprosić na moją imprezkę urodzinową, która odbędzie się w moim domu 15 lutego br. Na urodzinkach będzie ten przystojniak, którego śledziłyśmy tydzień temu ;) . No i oczywiście będzie jedzenie i jak masz coś fajnego to przynieś.

Serdecznie zapraszam : Twoja przyjaciółka