Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:44:23+01:00
Depresja to obszar poniżej poziomu wody, a kryptodepresja to obszar poniżej poziomu morza zalany wodą, np Bajkał.
3 4 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T20:44:37+01:00
Depresja to obszar lądu, który jest położony poniżej poziomu morza. Natomiast depresję zalaną przez wody jeziora nazywamy kryptodepresjami.
1 5 1
2010-01-17T20:46:42+01:00
Obszar lądu położony poniżej poziomu morza a kryptodepresja todepresja zalana przez wodę