Odpowiedzi

2010-01-17T21:04:00+01:00
V=1/3*h*(a*b)
v=1/3*65*(225*220)
v=1072500m3
1 3 1
2010-01-17T21:04:14+01:00
V=1/3Pp*H=1/3(225*220*65)=1/3*3217500=1072500 m^3
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T21:04:30+01:00
Jest to zwykły ostrosłup, o podstawie prostokątnej

V = 1/3 * H * Pp, gdzie:
H - wysokość 65m
Pp - pole podstawy, czyli Pp = 225m * 220m

V = 1/3 * 65 * 220 * 225 = 1 072 500 m³
1 4 1