Odpowiedzi

2010-01-17T21:05:27+01:00
Za tyle punktów nie licz na jakąś wartościową pracę :D:D To tylko taka rada...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T21:08:29+01:00
Internet otwiera świat ponieważ :
1.Można łatwo zrobić zadania .
2.Można łatwo gdzieś dojechać dzięki mapą .
3.Można robić zakupy przez internet.
4.Można się poradzić kogoś doświadczonego w różnych sprawach .
5.Można się zaprezentować lub zaprezentować jakiś przedmiot.
6.Można poznać nowych przyjaciół.
2010-01-17T21:08:37+01:00
Moim zdaniem zamyka i otwiera świat. Zamyka ponieważ człowiek uzależnia się np. od gier . a otwiera ponieważ możemy dowiedzieć się wiele ciekawych informacji . za pomocą internetu możemy zrobić zakupy , zapłacić rachunki ,rozliczenia skarbowe .