Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T21:07:15+01:00
V=Pp*h=(5*4)*9=180 cm^3

pole podstawy= 4*5=20 cm^2
pole boczne = 4*5*9=180 cm^2

pole całkowite = 2*Pp+Pb=2*20+180= 220 cm^2
2010-01-17T21:11:19+01:00
Pole podstawy: 4*5=20

Pole boczne graniastosłupa wynosi 4x5x9 = 180.

Pole całkowite graniastosłupa wynosi 2xpole podstawy + pole boczne, czyli 40+180=220 cm2

Objętość to pole podstawy razy wysokość, a więc 20x9=180 cm3
1 5 1
2010-01-17T21:11:34+01:00
Pole podstawy- 5*4=20cm
h-9cm

V=Ph
V=20*9
V=180

P=2Pp Pb
P=2*20+180=220cm