Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T21:08:28+01:00
45% = 45/100 = 9/20
25% = 25/100 = 1/4
60% = 60/100 = 3/5

1/4+1/5 ---> trzeba sprowadzic do wspolnego mianownika a w tym przypadku jest to 20

5/20 + 4/20 = 9/20
2010-01-17T21:08:42+01:00
45%=0,45
25%=0,25
60%=0,6

Trzeba przesunąć przecinek w lewo o 2 miejsca.

1/4+1/5=0,25+0,2=0,45=45%

Zamieniamy na ułamek dziesiętny, obliczamy i zamieniamy na procenty