Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T20:01:05+02:00
Staram sie żyć z moją wspólnotą parafialną w stałej więzi. Nie czuję potrzeby, aby wyrażac ja za pomocą dodatkowych zajec z Kościele, lecz poprzez wspólną modlwite. Czuję, że dzięki temu iż wszyscy modlimy sie wsplnie za siebie, dajemy sobie bardzo, bardzo duzo.
bedąc na Mszy Świętej także czuje, ze wszyscy tworzymy jedna wilka rodzine, kotrej kumulacja jest w samym Jezusie Chrystusie.
2 5 2
  • nnn
  • Początkujący
2009-09-28T20:01:47+02:00
Dajesz na tace, chodzisz na roraty, albo rekolekcje.
wspolnoty np. wyspa, katechumenaty itp
  • werk
  • Początkujący
2009-09-28T20:20:36+02:00