Jacek pieszo pokonuje droge do szkoly oddalonej o 1km 500 m od jego miejsca zamieszkania. ile km idzie Jacek do szkoly i z powrotem w ciagu:

a)jednego dnia
b)jednego tygodnia
c)Jednego miesiaca
wskazowka:do szkoly chodzimy od poniedzialku do piatku,a w miesiacu z reguly sa pelne 4 tygodnie

2

Odpowiedzi

2010-01-17T21:16:21+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T21:19:53+01:00
A)jednego dnia
1km 500m*2=3km
Odp: Jednego dnia Jacek idzie 3km do szkoły i z powrotem.

b)jednego tygodnia
3km*5=15km
Odp. Jednego tygodnia Jacek idzie 15 km ...

c)Jednego miesiąca
15km*5=60km
Odp:Jednego miesiąca Jacek idzie 60km...

Mam nadzieję, że pomogłam. :* ^^
1 5 1