Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T20:01:13+02:00
4 min = 4/60 = 1/15 h
15 s = 15/60 = ¼ min
3 min = 180 s
200 g = 0,2 kg
15 kg = 1500 dag
400g = 40 dag
1 5 1
2009-09-28T20:01:47+02:00
4min - 1/15 h
15s - 0,25 min
3min - 180 sekundy
200g - 0,2 kg
15 kg - 1500 degagramy
400g - 40 degagramy
2009-09-28T20:02:46+02:00
4 min= 4* 1/60h= 1/15h
15s= 15* 1/60min= 1/4min
3min=3* 60s= 180s
200g= 200*1/1000kg= 2/10kg
15kg= 15* 100dag= 1500dag
400g= 400* 1/10dag= 40 dag
1 5 1