Odpowiedzi

2010-01-17T21:33:23+01:00
-odkrycia w dziedzinie przyrody ii medycyny przyczyniły się o dbalość o higienę
-wieć dla tego ludzie nei chorowali,a więc nie umierali
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T22:24:37+01:00
-Zaczęto używać pierwszych szczepionek, Dużo dzieci nie umierało od razu po urodzeniu, Rodziny były wielodzietne, nie roznosiły się tak choroby gdyż zaczęto dbać o higienę osobistą.
2 3 2