Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T21:26:36+01:00
X- kwota, którą Albert miał w skarbonce
x+76zł=kwota dołożona przez rodziców

x+x+76=276
2x=276-76
2x=200
x=200:2
x=100

x+76=100+76=176zł

odp. miał w skarbonce 100zł , a rodzice dołożyli mu 176zł
1 5 1
2010-01-17T21:26:46+01:00
Narty 276 zł
dołozyli 76 zł
x + x + 76 zł = 276 zł
276 zł - 76 zł = 200
2 x = 200 zł
x = 200 zł : 2
x = 100 zł
W skarbonce miał 100 zł , a rodzice dołozyli 176 zł .
2010-01-17T21:27:17+01:00
X + x + 76 zł = 276 zł
276 zł - 76 zł = 200
2 x = 200 zł
x = 200 zł : 2
x = 100 zł