Odpowiedzi

2010-01-17T21:29:40+01:00
Http://czajek3.republika.pl/aksonom.html


polecam tę stronę. Tu masz wszystko ładnie opisane ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T21:32:12+01:00
Dimetria ukośna (zwana kawalerską) – aksonometria w której wszystkie wymiary obiektu równoległe do płaszczyzny OYZ przedstawia się bez zmiany długości, natomiast wymiary równoległe do osi OX ulegają skróceniu o połowę. Wymiary nierównoległe do osi OX i płaszczyzny OYZ ulegają skróceniu w różnym stopniu.

http://home.agh.edu.pl/~kmtmipa/dydaktyka/automatyka/1/rzutyakso.pdf - tutaj jest ciekawie opisane
2010-01-17T21:53:01+01:00
Http://www.gim2so.edu.pl/technika/rzuty%20aksonometryczne/index.html

Tu jest dobrze opisane