Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T21:32:48+01:00
Urodził się: 5 maja 1846 w Woli Okrzejskiej
Nobla dostał za: W 1905 roku otrzymał nagrodę Nobla za całokształt twórczości. W przemówieniu wygłaszanym z tej okazji Sienkiewicz mówił, że zaszczyt ten jest szczególnie cenny dla syna Polski.
11 3 11
2010-01-17T21:32:58+01:00
5 maja 1846 w Woli Okrzejskiej
Dostał nobla za całokształt twórczości

Licze na najjj :)
7 3 7