Odpowiedzi

2010-01-17T21:38:55+01:00
Nie jestem pewna czy o to chodzilo, my robilismy zwykle krzyzowki genetyczne na Aa, Bb i td.. zalezalo od cech dominujacych itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T21:51:43+01:00
Ja robilam takie cos na CC DD x cc dd
i wydaje mi sie ze to bedzie tak :
C- laciata
c- biala
D-gladka
d-szorstka
i wg tabeli krzyzujesz Cd i cD wychodzi CcDd
wiec swinki wyjda laciate i gladkie