Odpowiedzi

2010-01-17T21:37:09+01:00
Dopiero w samym środku zimy przekonałem się, że noszę w sobie niepokonane lato.

Jeden bałwan zimy nie czyni.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T21:37:29+01:00
"Dopiero w samym środku zimy przekonałem się, że noszę w sobie niepokonane lato."

"Jeden bałwan zimy nie czyni."

"Trudno zdziwić się zimą,
gdy wszystko przykrywa
jednostajna biel,
jak cuda życia
pokrywa zwyczajność.
Ale od zdziwienia zaczyna się
zachwyt, wiara, miłość ...
Zdziwieniem żywi się nadzieja,
której tak nam potrzeba nie tylko zimą."